keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Käynti valmentajalla

Heippa,

Toinen viikko oli aikamoista sahailua plussien ja miinusten välillä. Olin siis satavarma,että valmentajan vaa'alla paino olisi pudonnut maksimissaan 1,5kg. Pelonsekaisin tuntein astuin vaa'alle pikaisen laskutoimituksen mukaan olin tiputtanut toisen viikon aikana 2,1kg! Itse olin kovinkin hämmentynyt ja valmentaja kehui kuinka hyvä tulos tuo on toiselle viikolle. Painonlasku hidastuu toisena tai kolmantena viikkona ja saattaa olla jopa viikonkin pysähdyksissä.

Kahden viikon kokonaistiputus onkin 6,6kg! Melkein 10kiloa! :D Ette voi uskoa kuinka hyvältä se tuntuu. Työkaveri kehui tänään kuinka näytän hehkuvan ja olen" jotenkin kutistunut" kai ne painonlaskun hyviin puoliin luetaan ;)

Seuraava tapaaminen on ensiviikolla ja silloin puhutaan kuinka mä katkaisen ketoosin ja syön c-ateriat koska viikonlopun olen laivalla. Saa kuitenkin nähdä kuinka paljon viitsin syödä muuta ruokaa ja ottaa alkoholia kun näin hyvään vauhtiin olen päässyt :)

Samalla kerralla katsotaan prosentit ja silloin teen tännekkin taulukkoa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti